Ordinační hodiny
Pondělí 8:00 - 11:00 15:00 - 19:00
Úterý 15:00 - 19:00
Středa 8:00 - 11:00
Čtvrtek 15:00 - 19:00
Pátek 8:00 - 11:00
POHOTOVOST TEL. 736 175 107 DO 22:00
Kontakt
Telefon: 483 034 488
E-mail: pavlovice@veterina-liberec.cz

Adresa:
Generála Svobody 84/26
460 14 Liberec 13

Diskuse

Diskuze na těchto stránkách slouží k poskytování obecných informací o zdravotní problematice domácích mazlíčků. Veškeré rady a informace jsou pouze informativní a nemohou nahrazovat vyšetření zvířete lékařem a následné stanovení diagnozy. Diskuze rovněž nenahrazuje pohotovostní službu, nejsme schopni na dotazy reagovat okamžitě - akutní stavy vždy řešte návštěvou kliniky či minimálně dotazem na pohotovostním telefonu 736 175 107. Rovněž dotazy ke konkrétním pacientům či dotazy k ošetření je lepší řešit konzultací přímo s lékařem v ordinaci než diskuzí na tomto fóru. Děkujeme za pochopení. Vaše Veterinární klinika Hanychov.

Reakce na Příspěvek
Autor
Název příspěvku
Text
*

 

díky
27. 2. 2011 [19:19:36] | Darina

Chtěla bych poděkovat hlavně  paní doktorce Kramerové, ale i doktoru Grégerovi za záchranu našeho zakrslého králíčka. Měl pod kůží těkutinu, se kterou si na jiné veterině neveděli vůbec rady, neuměli ani nabrat krev.Tady nám králíčka  vyšetřili a dali do pořádku.Pokud hledáte spolehlivou veterinu, doporučuji tuto.

 

poděkování a pochvala
25. 2. 2011 [12:02:10] | Netušilová

Chtěla bych tímto moc poděkovat ....navštívili jsme několik ordinací (když naše paní doktorka neordinovala)  a měli jednu stálou,ale bohužel né tak spolehlivou jako je ta vaše,ale to jsme poznali až když jste nám moc pomohli..děkujeme za záchranu našeho Danýska(japan china)..za pomoc v mimo pracovní dobu za Váš milý a klidný přístup jak k nám tak pejskovi...za krásné čisté prostředí...náš pejsek i po další návštěvě u Vás byl spokojený...a vítal vás ..protože věděl jak hezky jste se o něj postarali..za to všechno děkujeme a přejem hodně úspěchů...jsme rádi,že jsme se rozhodli pro vaší ordinaci.DÍKY NETUŠILOVÁ A DANÝSEK

děkuji
16. 7. 2009 [20:59:00] | Zumrová

Také bych chtěla moc poděkovat.volala jsem po telefonu,ohledně zakrslého králíka a paní mi poradila odvar z kmínu.zabral skvěle a ja jsem moc ráda.měla sem hrozný strach.moc moc děkuji.nebýt vás tak nevím co bych dělala.

Podekovaní
27. 1. 2009 [18:04:43] | Kurešová

Dobry den.Take bych chtela podekovat za zachranu našeho leguana.A všem doporučuji tuto kliniku byla jsem maximalne spokojena s vaši ochotou a proste se všim!Mejte se a at se vam daři.S pozdravem Kurešová

odpověď
31. 10. 2008 [21:33:26] | Veterinární klinka Hanychov

Jsme velice potěšeni tím, že jste spokojena s našimi službami. Je naší prioritou poskytnout všem našim klientům co nejširší spektrum informací a tím se snažit učinit soužití Vás a Vašich zvířecích mazlíčků co nejméně problematické z hlediska zdravotního. Ještě jednou děkujeme za velmi povzbuzující příspěvek.

děkuji
27. 2. 2011 [19:19:36] | P.Borisová

Ani tak nechci diskutovat, jako Vás pochválit.

Když jsme si štěnátko přivezli domů a čekala nás první cesta na veterinu, vybavila se mi návštěva jiné vetrinární stanice v liberci, kde jsem byla před lety a pejskem od kamarádky - v čekárně kde jsme čekaly přes dvě hodiny čpěla moč, unavený a otrávený veterinář sice pejska oočkoval, ale na naše dotazy na výživu a hygienu pejska nám jen řekl, ať se poradíme někde jinde, třeba v nějakém zverimexu.

A návštěva u Vás?? přivítalo nás milé prostředí se spoustou informací ve formě letáčků a plakátů už v čekárně, do ordinace jsme šli asi za tři minuty. Velmi příjemná slečna nebo paní doktorka pejska prohlédla, jestli je všechno tam kde má být, oočkovala a dlouho si s námi povídala a odpovídala nám na to, jak pejska krmit, jak s výchovou, na co si dát u pejska pozor, co je zase normální a nemusí nás děsit a taky o tom, jak bude veterinární péče o pejska vypadat do budoucna.. odcházela jsem od Vás naprosto spokojená..

a proto - DĚKUJI..